Malaysia - The Most Popular Tweets


Fans Malaysia : Bila menang demi MALAYSIA Bila kalah 'butoh la reff, bangang la jurulatih, pemain Malaysia tak pandai bontot semua besar' — Santai dan Sampah
Tahun depan lineup bola Malaysia tukar baru. Masuk geng Forteen, New Boyz, Redza Minhat pasal makwe sini semua tengok muka bukan bola. — TwitPerli
Babi sapa kejutkan Sapi Sali bangun tido. Punah la harapan rakyat Malaysia. — Sukan Star
Malaysia had a 5sos meet up :) || @5SOS #5SOSMeetUp http://t.co/YaVYRE2Kwy — UPDXTES
"weh malaysia dah berapa?" "ko tak tgk bola ke?" "aku baru balik dari surau lah" #deep — redgaf
Malaysia needs to try harder for the next game. We can do it! Congrats Malaysia 🐯 — Muhammad Akbar
Player no 7 appears on tv. Mom : Uish hensemnya ! Me : Sshh, lelaki Malaysia tak suka dengar tu. Cakap dalam hati je. — Tasha Manshahar ™
RT @SoNotJelly: the PM of Malaysia didn't act like this when zoolander ws going to assassinate him > Zoolander was banned in Malaysia... — Ben Stiller
Korang relaks je. Kat Bukit Jalil nanti Malaysia tibai la 12-0 balik — epal misai
Harimau baru nak asah kuku. Next game insyaAllah Malaysia menang 🙌 — Aqil
Orang malaysia ni rupanya jakun macam tak pernah tengok orang hensem main bola kat tv. — brgsjk
Tahniah Malaysia. Bukan kalah pun, cuma belum menang. — P.C
"Hang beli jersi Malaysia pun kat Siam. Ada hati nak lawan depa." - Oh Ahmad. — Luca MN
"@iffahafrina: HE PLAYS FOR THAILAND FHJDNJSKNJK http://t.co/iKMP1oIXmk" Orang malaysia kalau bab bab menggatal macamni laju je. — brgsjk
Semoga Allah kurniakan Malaysia kemenangan. InsyaAllah. — P.C

The topic Malaysia is also trending in other places including Petaling Hulu Langat Malaysia Uncategorized